čtvrtek 21. května 2015

Dripping cream nail art

Ahojky, vítám vás u dalšího lakovacího postu. Tenhle nail art jsem našla na youtube opět u Cutepolish a na první pohled se mi zalíbil, ale protože jsem si na něj tehdy ještě netroufla přišel na řadu až teď. Jako podklad jsem použila lak od Miss sporty, o kterém jsem psala už v minulém článku. Laky Miss sporty se teď s novou etiketou zlepšily - mají lepší výdrž, lépe kryjí, schnou do vysokého lesku, jediné co je horší, že strašně běhen lakování houstnou. Nail art jsem vytvářela pomocí bodkovače a párátka :-). S výsledkem jsem spokojená a tady ho máte :-).














                                            


2 komentáře:

  1. wau, tá základná farba má neskutočný odtieň!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo jo, Miss sporty teď mají samé neskutečné odstíny :-D

    OdpovědětVymazat