pátek 6. března 2015

Gabriella Salvete 148 + Miss sporty Candy shine 002


Ahoj, dneska vám píšu recenzi na další dva laky. Už dlouho jsem potřebovala bíly lak, tak jsem si rovnou koupila ten od Gabrielly, protože jsem na něj slyšela jenom chválu. Lak kryje ve dvou vrstvách (pokud neděláte zbytečně moc tahů štětečkem jako já). Výdrž by sice mohla (vzhledem na značku) být lepší, ale 2-3 dny je ucházející. Druhým lakem je Miss sporty z nové edice Candy shine v odstínu 002. Je to úplně nejsladší efektový nadlak, který jsem kdy viděla :-). Skládá se z čiré tekutiny a malých světle růžových hexagonků, proužků a hografických třpytek. Už v jedné vrstvě naberete dostačující počet zdobení, takže je nemusíte nijak namáhavě vybírat z lahvičky. S oběma laky jsem byla spokojená a můžu jen doporučit :-)











Tak ahoj u dalšího článku :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat