čtvrtek 19. února 2015

Úterní návštěva drogérií

Ahojky, jelikož si dávám 2 týdny pauzu od lakování, tak vám tady dneska přidám alespoň moje úterní nákupy. Protože jsme se v úterý ve škole rozhodly s kámoškou zajet na Bubble , tak jsem toho samozřejmě využila k návštěvě Rossmanu, Tety a DMky :-). Nejdříve jsme šly do Rossmanu a já jsem si koupila bílý lak Gabrielly Salvete a top coat gel-look od Essence, a to jsem ještě odolala 25% slevě na kosmetiku NYC. Cestou z Rossmanu jsme se stavily v DMce, tam si koupila jenom kámoška nehty od She. Ovšem pak jsme vešly ještě do Tety a tam jsem neodolala třpytkovým lakům od neznámé značky Delia cosmetics. Ještě bych vám chtěla ukázat laky Cien z Lidlu .





Tohle jsou umělé nehty kámošky a na nich můj výtvor :-)
Doufám že vám nevadí moje 
neaktivnost v nail artech, ale moje nehty už fakt žádají odpočinek :-)

2 komentáře:

  1. nádherné, ja som sa práve chystala, že si takéto spravím tento týždeň len v inej kombinácií:)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju, taky jsou inspirované tebou :-)

    OdpovědětVymazat