úterý 28. října 2014

Duhovky podle Adrianky

Ahoj, tenhle nail art se mi prostě zalíbil na první pohled. Našla jem ho TADY Duhu mám ráda na hodně věcech a proto jsem se taky pro tenhle nailart rozhodla. Dneska nemám moc času tak pojďme k věci.

Použila jsem tyto laky:
Abych dosáhla vysněné béžové tak jsem dala jako první tmavší béžovou od MS a pak dvě vrstvy té světlejší béžové, proto tolik laků.



Teď už přejdeme k návodu:

1. Prostředníček a prsteníček nalakujeme bílým lakem např. od Golden Rose.
2. Tenkým štětečkem vytvoříme od kraje do středu nehtu tenké pruhy barvami duhy, pokud chceme tak ještě po uschnutí můžeme doprostřed udělat tečku stříbrným lakem.
3. Ostatní nehty nalakujeme béžovým lakem.
4. Vše přetřeme lesklým top coatem a máme hotovoooo !

A nazávěr pár fotek






Doufám že se vám článek líbil a ahoj u dalšího :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat